Sawadeeee - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van renedaan - WaarBenJij.nu Sawadeeee - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van renedaan - WaarBenJij.nu

Sawadeeee

Door: Daniëlle & René

27 Oktober 2009 | Thailand, Bangkok

Scroll down for the English version

Hoihoi!

We zijn veilig geland in Bangkok na een hele luxe vlucht! Gelijk gaan slapen en daarom vandaag heerlijk jetlag-loos. Wel is de stad echt enorm heet, enorm druk en enorm zweterig, wat resulteerde in wel een hele korte sightseeing ter voet en een hele lange sightseeing per tuk tuk..

We hebben wel het Wat pho tempelcomplex gezien met de reclining buddha, een enorm ding met daarom ook enorme voeten! Ook hebben we geleerd dat de helft van de thai oprecht aardig is (te aardig, ze willen alles over je weten en willen voornamelijk ook alles over henzelf vertellen, ook dingen die je totaal niet wilt weten en vervolgens kom je niet meer van ze af waardoor je zelfs bijna samen aan het avondeten zit) en de andere helft zijn pure cheaters, heeeel vermoeiend.

Omdat we toch echt ff moeten wennen aan het klimaat (jaja), vertrekken we morgen per bus naar een tropisch eiland.

Net lekker gegeten voor 1.5 euro en nu gaan we nog snel wat mojito's achteroverslaan (voor 80 cent)!

Alles nog steeds kits in Nederland?

Kussie!

Hai there!
Landed safely in Bangkok and sleeped directly after checking in in the hotel, so no jetlag for us now!
Bangkok is mainly a very hot and sweaty city, so we've done the hightlights with a tuk tuk instead of running..
Now of to Ko chang! Paradise here we come!
Kisss!

• 27 Oktober 2009 - 14:21

Paul:

Leuk om te route te gaan volgen vanaf hier! Hoeveel tijdverschil hebben jullie met NL? (Let op! wij zitten inmiddels in wintertijd)

• 27 Oktober 2009 - 14:45

Dirk:

Lekker bezig! Geniet ervan en wacht rustig af op je eerste Bangkok-dieet...

• 27 Oktober 2009 - 15:17

Peet En Jeannette:

Hallo Rene en Danielle,
    Heel veel plezier !!!
    Geniet er maar lekker van...wij volgen jullie wel vanaf hier...
    hartelijke groetjes,
    Ome Peter en tante Jeannette

• 27 Oktober 2009 - 15:34

Cin:

Ik zat al met smart op jullie eerste post te wachten, jammer datie zo kort is ;)
    Kan niet wachten tot ik daar ook in de bloedhitte sta ;) Nog iets meer dan 'n week!
    Laat mij btw even weten hoe het hotel was en of het gelukt is met de treinkaartjes undso!!!
    Ik wil ook goedkope Mojioto's drinken!!!
    X

• 27 Oktober 2009 - 17:12

Anthonie:

toppiejoppie jongens :) klinkt goed. tuk tuks, mojito's...moet ook maar eens die kant op aankomend jaar...

geniet ervan!

ik zit nu op m'n stageplek al internettend geld te verdienen. Hebben een nieuw concept verzonnen waarbij rijke mensen buiten kantoortijden toch behandeling kunnen krijgen en daar hadden ze een 'baliemedewerker' voor nodig. C'est moi :)

Groeten, Anthonie

• 27 Oktober 2009 - 17:42

Leo En Thea:

Lekker snel, jullie eerste reactie! Leuk om te lezen. Naar welk tropisch eiland gaan jullie?
    Veel fun en laat snel weer wat van jullie horen!

• 27 Oktober 2009 - 18:16

Paul En Frytzen:

Mooi verhaal René en Daniëlle,
    geniet van jullie reis en van de tropische eilanden aankomende drie maanden!
    Adios!

• 27 Oktober 2009 - 20:26

Maris:

Super dat de reis goed is verlopen en dat de jetlag meevalt! Tropisch eiland klinkt niet verkeerd!! Geniet ervan!
    xx

• 27 Oktober 2009 - 20:38

Nel En Lucas:

Wat een luxe drie maanden met vakantie. Leuk om jullie zo te volgen. Fijne reis en geniet ervan. gr en x

• 27 Oktober 2009 - 20:46

Marco De Vink:

hoi, als jullie lekker willen eten of alleen iets drinken met fantastisch uitzicht ga dan naar de lage bayoiky skytower in de avond.

• 27 Oktober 2009 - 21:33

Makedonka:

Toa e mnogu dobro taka,se mozam da citam za vas.Super Daan i Rene.
    Mnogu pozdrav od ladna hollandija.
    kussieeeeeeeeeeeeeeeee

• 28 Oktober 2009 - 07:07

Moh:

:), leuke start!

Hou ons op de hoogte

• 28 Oktober 2009 - 08:35

Naat:

Naahh, wat goed geregeld allemaal.. Fijn dat de reis meeviel! Flinke buddha he. Heel veel plezier op Koh Chang - "drink met je billen bloot melk uit een kokosnoot"! Kus!

• 28 Oktober 2009 - 16:31

Lied:

Klinkt niet verkeerd broeders en schoone zuster!! :)

Kijk uit dattie niet te bruin word he:P

Geniet er lekker van.. op naar het volgende verhaal!!

Kuss

• 28 Oktober 2009 - 18:14

Anouk:

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen en een relaxte vlucht hebben gehad! Goed om te horen. Ja hoor, gaan jullie maar lekker aklimatiseren op een tropisch eiland! Heel verschrikkelijk! Have fun! :-) X

• 28 Oktober 2009 - 18:29

Emma:

Hee homies!

Wat heerlijk verfrissend zo'n leuk maar heerlijk kort verhaaltje! Dat wordt genieten om jullie te blijven volgen, haha! Fijn dat jullie nog leven en dat Daan niet neergestort is (nog problemen gehad?). Het verse co-schap leven is prima, ik ben niet ontevreden over mijn indeling en heb een leuke groep maar Daan, wat zou het gezellig zijn geweest als jij daar ook bij zat, dan had je met me mee naar Breda gekund :) Geniet van alles daar en hou ons op de hoogte!
    X
    Emma

• 28 Oktober 2009 - 19:59

Jos En Joke:

Hoezo trOpisch eiland, volgens mij is het waar je nu zit al tropisch genoeg!! Maar heel veel plezier en we volgen jullie verhalen op de voet!!

• 29 Oktober 2009 - 11:22

Breg:

Leuk wat van jullie te horen! Volgens mij vermaken jullie je wel, relax ze!!
    XXX

• 31 Oktober 2009 - 08:57

Makedonka:

Gaat goed e Daan?Wanneer gaan we skypen? Groetjes Mams.

• 31 Oktober 2009 - 14:06

Alexander:

Hey!

Veel plezier de komende weken!

Alexander

• 31 Oktober 2009 - 21:44

Jan En Coby:

Leuk van jullie te horen en te lezen. Veel plezier en geniet van jullie reis. Kost het bier daar meer dan het eten? Groetjes

• 01 November 2009 - 12:54

José:

Veel plezier hoef ik jullie niet te wensen, want dat gaan jullie toch zeker wel hebben. Toen vroeg ik mij af, wat moet ik dan jullie wensen. Geluk heeft ook geen zin, want dat komt ook vanzelfsprekend op jullie pad. Ik denk dat ik gewoon mag zeggen, kom veilig thuis als de tijd rijp is en vertel me dan snel alle mooie verhalen :)!

• 01 November 2009 - 14:33

Wim En Corry:

Heerlijk dat jullie het zo naar je zin hebben op deze fantastische reis!
    Hier is het nu echt Hollands herfstweer huuuh!! Maar geniet er lekker van, wij genieten af en toe met jullie mee... x Wim en Corry

• 02 November 2009 - 19:24

Makedonka:

Jammer dat ik vanmiddag niet thuis was Daan,maar woensdag om 2 uur ben ik wel thujs en op de MSN. Tot dan.Groetjes.

• 02 November 2009 - 21:50

Fred En Gerda:

Hoi, Rene en Danielle.
    Dat klinkt en ziet er heerlijk uit zeg!!!!!
    We gaan jullie zeker volgen de komende tijd. Geniet er maar lekker van! Groetjes van Fred en Gerda uit Haastrecht.

• 04 November 2009 - 22:53

Makedonka:

Kako vi bese patuvanjeto?Dali e se dobro kaj vas?Cekam novi sliki,tot Skypen.Pozdrav od nas tuka a isto najmnogu od Maci.

• 05 November 2009 - 15:18

Anouk:

Haa, wat een heerlijke foto's! Wauw het bounty-effect is wel duidelijk aanwezig daar! Blijf ze plaatsen, dan geniet ik zo een beetje mee!

• 06 November 2009 - 19:17

MAKEDONKA:

SREKEN 22RODEN DEN DAAN,DA SI POMINES SUPER.ISTO CESTITO I NA TEBE RENE SO TVOJATA DEVOJKA,TI KE TREBA DA MU PREVEDES.POZDRAV I POLUPCI OD MAMA I TATO.

• 06 November 2009 - 21:03

Yvonne:

Lieve Daan (en Rene uiteraard) eindelijk heb ik jullie gevonden; wat je mams allemaal schrijft kan ik niet lezen maar het zal ongetwijfeld met jouw verjaardag te maken hebben en groetjes en kussies en zo. Welnu, bellen ga ik niet doen, ik heb immers niet het mobiele nummer, dus..... op deze manier: VAN HARTE GEFELICITEERD MET JOUW VERJAARDAG en Rene: ook jij gefeliciteerd met je meisje. Neem ook maar een lekkere borrel van ons, kost toch niet veel, weet je wat, neem er twee!!

We wensen jullie veel zweetdruppels toe, beter, want hier zijn we zeiknat van de regen. Geniet er ontzettend van. vanaf vandaag gaan we jullie volgen.

groetjes en kussies van ons allemaal